Zwroty 

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.  

Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik. 

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres:
reklamacje@maufer.pl

lub przesyłając formularz odstąpienia na adres: 

MAUFER SP. Z O.O.
ul. Tarnowska 139
33-300 Nowy Sącz.

Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu.  

Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: 

MAUFER SP. Z O.O.
ul. Magazynowa 2
33-300 Nowy Sącz, 

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. 

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie. 
 
Reklamacje tytułem braku zgodności towaru z umową

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową. 

W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – np. na adres e-mail: 

reklamacje@maufer.pl  

lub wysyłając formularz reklamacyjny na adres:

MAUFER SP. Z O.O.
ul. Magazynowa 2
33-300 Nowy Sącz.

Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. 

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać: 

  • wymiany towaru, 
  • naprawy towaru. 

W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o: 

  • odstąpieniu od umowy, 
  • obniżeniu ceny. 

Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie. 

Gwarancja

Produkty oferowane w naszym sklepie internetowym zostały objęte 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym dla osób fizycznych. 

Natomiast dla Przedsiębiorców okres gwarancyjny produktów znajdujących się w sklepie internetowym wynosi 12 miesięcy. 

Podstawą gwarancji jest okazanie dowodu zakupu przedmiotu oraz karty gwarancyjnej, jeżeli taka została wydana. Prosimy także o wypełnienie Formularza reklamacyjnego, który można pobrać poniżej.

Wszelkie zapytania dotyczące reklamacji i gwarancji prosimy kierować na adres e-mail: reklamacje@maufer.pl lub telefonicznie pod nr tel. 18 479 17 50.