Zwroty i reklamacje
Zwroty
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres:
reklamacje@maufer.pl
lub przesyłając formularz odstąpienia na adres:
MAUFER SP. Z O.O.
ul. Tarnowska 139
33-300 Nowy Sącz.
Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu.
Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres:
MAUFER SP. Z O.O.
ul. Magazynowa 2
33-300 Nowy Sącz,
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie.
Reklamacje tytułem braku zgodności towaru z umową
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.
W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – np. na adres e-mail:
reklamacje@maufer.pl
lub wysyłając formularz reklamacyjny na adres:
MAUFER SP. Z O.O.
ul. Magazynowa 2
33-300 Nowy Sącz.
Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
- wymiany towaru,
- naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:
- odstąpieniu od umowy,
- obniżeniu ceny.
Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.
Gwarancja
Produkty oferowane w naszym sklepie internetowym zostały objęte 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym dla osób fizycznych.
Natomiast dla Przedsiębiorców okres gwarancyjny produktów znajdujących się w sklepie internetowym wynosi 12 miesięcy.
Podstawą gwarancji jest okazanie dowodu zakupu przedmiotu oraz karty gwarancyjnej, jeżeli taka została wydana. Prosimy także o wypełnienie Formularza reklamacyjnego, który można pobrać poniżej.
Wszelkie zapytania dotyczące reklamacji i gwarancji prosimy kierować na adres e-mail: reklamacje@maufer.pl lub telefonicznie pod nr tel. 18 479 17 50.